Stick, stick, stick...

Japp, för några dagar sedan blev jag klar med min halsduk som jag har stickat på i lite över ett år :P
Och efter den började jag med ett pannband, som blev klar idag! Sen efter den, bara för att testa, så stickade jag EN fingerlös vante :)
Bilder kommer här:
Halsduken som blev ca 2 m lång och pannbandet :)


Vanten. Blev inte det bästa resultatet, men ska göra annolunda nästa gång!



För övrigt så smuttar jag på lite sånt här gott :)
Jag och King har nämligen lite "tjejkväll" ;)
Haha, nae då... Ska väl krypa ner i ett varmt bad snart och sen ska jag kolla på Aliens - återkomsten eller From dusk to dawn 3... har inte bestämt mig än...
Den som lever får se helt enkelt!
Just ja! Janne sitter nu på båten till tallinn med några kompisar och kommer hem på söndag eftermiddag! Så jag och King är ensamma hela helgen :) Ska bli lite skönt och imorn sk ajag passa på att tvätta golven och städa småtjejernas rum!
Mer om det imorn!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0