Piercing!

Jag ska inte ljuga... Det gjorde ont, men det gick över rätt fort, så nu är det bara ömt...
Fick göra om den, för först hade hon satt den igenom hela vårtgården (fult som fan) så hon gjorde om och satte den i vårtan i stället, och det mina vänner, gjorde ännu ondare! Risken med det var att om det blir något knas så kan staven åka ut, fråga mig inte hur, men hon sa det i alla fall...
Jag låg i soffan och höll Ylva i handen hela tiden :P Och det som var äckligast var ju när man hörde att det "knakade" när hon körde igenom kanylen :S
Men men, nu är det gjort i alla fall, och det blir att gå med bikini topp ett tag, vanlig bh trycker ju hårdare mot bröstet så då kan det skava lite, och det vill jag absolut inte!
Och jag har varit skakis hela dagen och velat dra mig ur, men jag visste att om jag inte gjorde det så skulle jag bli jättearg på mig själv :P Men en räcker. För tillfället ;)
Hoppas bara att det inte blir infekterat och grejer :/ Vet ju bara hur ont det gör när ett hål i örat blir infekterat!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lenita

du är INTE klok!!!heeeelt crazyyyyyyyyy =)) hahahaha

2011-02-08 @ 21:50:41
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0