Förbjudet att blogga på morgonen!

Det borde vara så för mig i alla fall :P Skulle skriva en status på fb nyss, något om att jag har mördat väcckarklockan, men meningen vart helt fucked up! Och det här lilla som jag haar skrivit nu, har jag fått göra om flera gånger för att det ska se ut som en mening MED RIKTIGA ORD!

Skärpning! *Dricker många klunkar kaffe*

Som sagt! Fredag är det idag :) Såå jävla skönt! Ikväll åker alla barnen (lite skönt det med, får vila upp sig innan nästa gång ;) )

Och imorn tar jag sovmorgon!

Btw, jag fick ta matte A boken nu i stället, eftersom jag är så dum i huvudet och inte fattar enkelt jävla matte B ;)
Nae då... Men så ska jag repitera lite matte A och det ser mer lovande ut och mig med matte B :P

Aja, mot tandborsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0