Hej och hå

Idag har vi hunnit med ganska mycket. Hela huset har städats och alla tjejer har hjälp till :) Sen har jag och Janne satt upp lite tavlor i deras rum :)
Nu tittar de på tv och snart ska jag gå och lägga mig, är skittrött och imorn är det jobb igen :)
Och pyret ska bara veta hur mycket jag står ut för henne/honom! Det här med att inte röka, är ju inte min grej :P Mår verkligen inget bra! Trött, ont i magen, vaknar med huvudvärk... Och tidigare idag när jag städade, så fick jag för mig att jag skulle ta en cigg efteråt, bara för att jag varit så duktig. Cigg har alltså varit min "belöning" och det var inte alls lika kul när jag kom på att jag inte ska röka mer, och att det heller inte finns några cigaretter hemma...
(stackars mig)
Men men, det är bara att bita ihop och kämpa vidare, för jag vet ju att det kommer löna sig i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0