Telia

Har nu fått ett nytt nummer från Telia så nu kan jag faktiskt använda mobilen till att ringa och smsa, inte bara spela Bubble Town :P

 

Idag har jag och Janne varit på stan och handlat massa mat :) Sen så fick vi reda på att vi inte kan få tv-kanaler från Telia. Vi bor för långt ut på landet xD Så det blir väl CanalDigital eller Robert på Boxer :P
Så köpte vi massa mjöl och jäst så i helgen blir det att baka  brödpinnar igen :) Det var både uppskattat att baka dem och äta dem :P

Imorn ska vi  in till Norrköping lite tidigare än vad vi behöver... Vi trodde vi skulle hämta tjejerna hos dagmamman så vi beställde klipptid kl 12 (går inte att klippa sig i Linköping, aldeles för dyrt!) i Norrköping för att efter det hämta tjejerna, men så blev icke fallet! Vi ska hämta dem hos deras mamma halv sex :P
Men det ger ju oss tid till att hälsa på Leif och gå en sväng i Vrinneviskogen med King :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer...
Tänkte jag skulle lägga in en bild på hur jag ser ut idag, bara för att jag själv tycker jag är så fin idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0