Ny kategori - King

Har bestämt mig för att göra en ny kategori där inlägg om King kommer hamna.
Ska från och med idag börja träna bort hans dåliga vanor så som nafsandet, hoppandet och skällandet. Ska börja med nafsandet då det gör mest ont på oss i familjen :P
Och då har jag  fått i tips att börja träna honom mentalt med olika trix och ska även börja gå fler långpromenader med honom så han är både trött i kroppen och huvudet :)
Då regnet hänger i luften så har det inte blivit någon långis idag, men vi spelade lite fotboll förut. jag skäms över att berätta att det var jag som fick avsluta leken då min kondis SUGER! :P haha, får bättra på den med :)

Men började träna honom förut att viska, och det gick bra :) men kräver mer träning :) Hittade nämligen en sida med massa roligt :D Här

Och eftersom jag fortfarande är arbetslös så kan jag lika gärna ägna min tid åt King :)

Men nu ska jag laga bruna bönor, jag och Tilda ska äta det till kvällsmat :) Julia får äta något annat :P

Kommentarer
Postat av: Lenita

ROLIGT att läsa!! BRA ide!!!

Vet du, jag suger på tricks...hahah

Imorn ska jag lära smulan söka kantareller :) hon kommer bli bäst!!kraaam

2011-08-11 @ 22:22:03
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0