Dag 17

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv
Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2011

Humm....
Måste nog vara när vi hämtade hem honom!
De hade alla valpar i en hundgård och vi fick ju gå in och hälsa på dem. Alla valpar var på som fan! Men inte King. Han satt snällt och fint lite längre bort och väntade på sin tur. Så sen när de andra valparna var klara så kom han fram och hälsade :) Så gullig var han! Plus att han var en enda bruna, hans syskon var helsvarta :)

Sen ca 2 veckor senare så åkte vi och badade på ett ställe som hans uppfödare (får man kalla henne så?) hade tipsat oss om, hon brukade åka dit med sina hundar. Och så var vi där och badade och då kom hon med mamman och de andra valparna som var kvar. Men sen när de skulle hem igen, trodde King att han kunde följa med dem. Gud så ledsen han blev när han inte fick det :'( Men då busade vi extra mycket med honom, så då blev han glad igen :)

Det är nog mina favoritminnen med King <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0