Dag 13

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv
Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2011

Mycket lätt... Vill inte ha;
Ren schäfer, mops, terrier... Kommer inte ihåg fler hundraser :P Kan säga såhär, inga "leksakshundar" eller fula hundar :)

Kommentarer
Postat av: becca

haha, vad är de för fel på terrier? ;) Mer än att de är bitchiga, envisa, mesiga, överivet kaxiga, gnälliga, pipiga, jaktlystna, "JAG VILL, JAG SKA" och allmänt skälliga? :D (Ja, refererade thinkerbell precis.. min lilla bebis ^^)

2011-08-26 @ 15:13:58
URL: http://thuna.blogg.se/
Postat av: Lenita

hahha så som Thuna.blogg.se beskriver terriers är inte mina terrier :) jag tror aldrig jag kommer ha någon annan ras än mina terriers :) Och vore de sådär dryga som hon beskrvier dem, skulle jag troligen inte heller orka med dem :P

kraaam syster <3

2011-08-28 @ 23:44:35
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: becca

Haha! Ne, terrierna är underbara! :D Dock är ju Thinkerbell Parson Russle/Cairn Terrier (stavning) / Tax :) Så hon är ju inte full terrier! Hon är våran bebis, trotts att hon är lite knasig ibland! Världens mysigaste också! :D

Men tyckte det var lite roligt, så var bara tvungen att skriva hennes jobbiga sidor! :D haha!

2011-08-29 @ 18:44:20
URL: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0