Blues Brothers

Nu har jag och Isabelle sett första Blues Brothers :) Det är kul att ha en video, för det finns så många billiga vhs filmer att köpa på blocket :D Så nu har vi sett den med. Den var rolig och jag ÄLSKAR Aretha Franklins röst!
Den här låten med henne är med ochså jäkla bra!

Ni som känner mig vet att jag har en ganska bred musiksmak. Ingen direkt idol utan gillar några låtar från nästan varje artist/grupp :)
Jo, skoja lite nu, Dolly Parton är min idol :D <3

Men i alla fall... Hade inte tänkt skriva om musik just nu :P
Utan tänkte skryta lite om min fina hunds framsteg, men kom även på att det får bli i ett annat inlägg. Saker om King hamnar i kategorin King :) Ordning och reda, pengar på fredag!
(okej, ni som sett mitt "flickrum" vet jag inte tror mig när jag säger att jag gillar ordning och har blivit ordningsam, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0