Ang. anställningsintervjun...

Det gick bra, det kändes bra. Hon jag fick prata med var trevlig.
Men eftersom tjänsten jag söker är personlig assistent, så tar det lite längre innan jag eventuellt får jobbet.
Om hon som höll i intervjun tyckte om mig, och vill ha mig, så får jag träffa brukaren. Tycker brukaren om mig, får jag komma och gå bredvid. Och tycker brukarren om mig fortfarande efter det, så får jag jobbet. Eftersom det är brukaren som bestämmer.

Men om jag inte skulle få det så hänger jag inte läpp! För att få komma på intervju så är ju halva vunnet i alla fall!

Hoppas på det bästa! Och det skulle ju vara så perfekt! Det är ca 2,5 km hemifrån mig! Det är ju för fasen till och med gångavstånd! Som sagt! Jag hoppas på det bästa!

På tal om annaat så regnar det för fullt här. Inte här i köket, utan utomhus :P
King ska snart få  frukost och så ska vi motvilligt gå ut. Och sedan ska jag ner till garaget och städa bilen lite mer :)

Det var allt för tillfället!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0