When you fall, get up...

... If you fall, get up...

Idag har jag varit på AF och pratat lite om mina så kallade framtidsplaner... Och jag har kommit fram till att jag ska plugga upp mina 250 p från gymnasiet, på Marieborg nästa vår... Efter det blir det att ta en KY-utbildning och bli fritidsledare! Då har jag iaf kommit en liten bit påväg mot mitt drömyrke :) Men ska ändå försöka hitta ett jobb tills det är dags att sätta sig i skolbänken igen...

Och nu har jag gjort en intresseanmälan på McLongas :) Bättre än inget!

Men nu ska jag börja med pasta salladen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lenita

åh vad skönt att ha planer!vad är ditt drömyrke då? Att arbeta på MCdonalds är ett av det bästa du kan göra för framtiden.Får du bra refernser därifrån så väger det tungt för andra arbetsgivare!Då du får lära dej massor arbetsgivare strävar efter, arbetsmoral,teamwork,ansvarstagande, kassavana,matsäkerhet,renlighet osv osv osv. plus så är det jääkla roligt oxå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0