We were both young when I first saw you

Att jag är lite störd vet säkert alla nu, men för er som inte vet, tänkte jag berätta lite nu ;)
Idag fick jag en sådan euforisk (stavas?) känsla...
Såna "anfall" får jag bland annat när jag hör speciella låtar, som Morning has broken - Ska ha den på mitt bröllop, förutsatt att jag gifter mig med Janne, vilket jag hopaps på ;). Love story är också en sådan låt som får mig att sväva på små rosa moln^^
En annan sak som förstorade mina rosa moln var när jag kom hem från skolan idag, och hitatde jJanne snarkandes i sängen, han ska ju jobba natt så han vilade upp sig lite... Men som sagt, jag är lite störd...
Och nu sitetr jag och lyssnar på;

Jag har aldrig varit den riktiga tjej-tjejen... Jag hatar t.ex. leggins, har endast ett par och det är för att jag har ett par skor som jag anser att man måste ha leggins till för att det ska se bra ut...
Jag går helst i baggyjeans, t-shirt och tjocktröja... Vill inte att folk ska se min "figur", inte för att jag skäms eller tycker att jag är ful eller så, men om man tar killar t.ex, så ska de se mig för den jag ÄR innerst inne...
Skulle helelr aldrig i mitt liv gå upp en timme tidigare på morgonen för att sminka mig, om jag sminkar mig så blir det väl max lite mascara, vilket tar ca 5 sek :P...

Känner igen mig på låtraden; "But she wears short skirts, I wear T-shirt, She wears high heels, I wear sneakers"

Men men...

Vill också bara säga att jag älskar Janne mest av allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0