Va?! Du laddar väl inte ner va?!!!

Det finns en tjej i min klass som är helt anti allt verkar det som! :O
Men så finns det även en kille i klassen, han är helt okej, och han är invandrare... Det var han jag satt och pratade med utanför klassrummet innan vi skulle börja. Och så börjar vi prata lite politik och sådär. Så kommer den här tjejen, och då frågar han vad vi röstade på i valet... Och hon riktigt blänger på honom, samtidigt som hon sa att hon hade röstat på SD... Så jag skämdes faktiskt över att berätta att jag med hade gjort det, men när han frågade varför, så förklarade jag varför, orkar inte dra upp det här igen, eftersom jag redan har skrivit "en bok" om det i ett tidigare inlägg. Men när jag förklarade varför så köpte han ju det, och sa att han fattar och håller med...

Iaf, sen i klassrummet så frågade läraren om vad vi kunde, ville lära oss, och inte ville göra i engelskan. Så var det en kille som sa att han kunde rätt mycket, han förstod och eftersom det inte fanns undertexter på de filmer han såg så hade han lärt sig. Och då sa denna anti-tjej:
- Va?! Du laddar väl inte ner va?!!! För det får man ju inte göra!!! AJJA BAJJA!

Och den här killen bara tittade på henne och sa:
- Nej, visst, typ. Eller inte...

Så sen när det var min tur så sa jag att jag förstår, och kan skriva, EFTERSOM MINA FILMER INTE HELLER HAR NÅGON UNDERTEXT!!! Och så tittade jag på den här tjejen... Haha, vad sur hon såg ut! xD
Nu kanske ni tycker jag är lite elak? Jaa, jag är född sån! ;)

Men om jag skulle skriva något annat roligt då...
Jo, efter att Janne hade åkt så fick tjejerna måla vattenfärg och jag gick in till datorn och skulle kolla lite saker, ni vet, facebook och sånt ;) Sen av någon dum anledning så började tjejerna gapskratta! :O Okej, tänkte jag, det är ju bra att de har kul, och tänkte inte mer på det... Men efter 10 min så tänkte jag att sådär kul kan det väl inte vara att måla med vattenfärger?! Så jag gick ut i köket och skulle fråga vad det var som var så himla kul, och vad ser jag?
Jo, deras papper var det inte så mycket målat på, men deras ryggar! OMG! Var det dumt av mig att tro att man skulle måla på papper?!
Så det var ju bara att slänga i dom i badet...

Och nu skriker de att de vill komma upp, så det är väl bara att plocka upp dom :)

ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0