Och det regnar här i Peking idag...

... Men jag har det ganska bra...

Som sagt... Det regnar -.-' Men vilken tur att jag är innomhus då :D
Janne, Lurken och C är nere vid verkstaden, men eftersom jag har mensvärk så ska jag åka med L ner dit lite senare :)
Jag har nu Lurkens gamla mobil, hennes touch-samsung :P Så jag har en kamera på mobilen :D Men ska köpa en ny snart... Så fort jag har råd :P
Vill ju egentligen ha Nokia N97 mini, men den kostar lite för mycket, så funderar på en Samsung B3310...


Men vi får se hur det blir :)
Känner att det är lite tomt i skallen just nu... Vet inte avd jag ska skriva riktigt, så nu tycker jag att ni ska ge mig lite förslag på vad ni vill läsa :D

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0