My name is Bond, James Bond

Jag såg klart James Bond filmen förut som jag och Janne inte orkade se kalrt igår :P
Kommer inte ihåg vad den hette, men ikväll ska jag se Leva och Låta dö... Med Roger Moore^^

Imorn har jag tvättstuga från 12-17... Sak byta sängkläder och vara allmänt hemmafruig ;D Ska passa på och tvätta golven när man inte har en hund hemma som gör massa tassavtryck :P
Gabbi åkte nyss hem med King, hon känner sig så ensam i sängen på nätterna ;) Hon borde skaffa en kille ;D

Nu orkar jag inte skriva mer...
Tänkte om jag skulle försöka kasta in en bild så det kommer nu en från kräftskivan i lördags^^


Puss

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Snygga vi är gumman! ;)

2010-09-01 @ 23:29:28
URL: http://mammabecka.se
Postat av: Filippa

Klart att vi är :D <3

2010-09-02 @ 14:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0