Levande döda

Har ni upplevt att ni har träffat någon eller sett någon som liknar en person som är död?
Det är äckligt! Förr brukade jag "se" mormor på stan... En äldre kvinna som oftast hade en jacka som mormor hade och samma frisyr, men så vände sig hon om och då såg jag ju att det inte var hon.
Förut idag "såg" jag Sussie... Min låtsaspappas brors fru. Hon dog för några år sedan... Det var lite läskigt måste jag säga...

Det kanske också har något med accepterande att göra?
Även fast den ända som jag riktigt sörjer är mormor, så vill och kan jag ändå inte acceptera att döden bara kommer och tar alla människor!

Men men...

Nu ska jag dricka mer kaffe. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0