Jobbintervju!

Ska till Quality Call Sweden på torsdag kl 15.45 på intervju! :D De ringde nyss! Och som varje gång något händer får jag hjärtklappning och blir skakis! xD Men nu var det ju av en bra anledning :)
Den här dagen kunde fan inte sluta bättre!

Men om vi ska ta det lite från början...
Var ju på skolan idag, det har jag redan skrivit om, och efter att Janne hade åkt till jobbet så fick tjejerna ÄNTLIGEN pärla lite :) Och sen åkte vi ner till city en sväng :) Tjejerna tyckte att det var jättekul att åka buss :P Och så fick de gå in i leksaksaffärerna också :)
Jag köpte ett jättefint fotoalbum på Klippet :) Och så gick vi in på Chilli och hittade en jättefin sak till Janne :) Så fort tjejerna såg den så nästan skrek dom:
- DET ÄR JU EN SÅN PAPPA VILL HA!!!

Haha, och så är det ju, så vi köpte den till honom :) Han fick blommor av mig igår eller när det var, men det var ju inte lika uppskattat ;) Vilket jag visste, men det var bara själva tanken liksom... Eftersom han inte köper blommor till mig så fick han det av mig ;)
Men vet att han kommer bli glad när han kommer hem i natt och får se den här i alla fall :)
Fy fan vad snäll jag är ibland!

Men nu ska jag gå och kissa!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0