Raka benen!

Något som jag och småtjeejerna gör ofta är att bada. Ibland är jag med i badet för att det är så mysigt och för att jag oxå behöver göra mig ren ;) Men även för att hindra dem från att slå ihjäl varandra...

Ikväll badade jag med dem bara för att det är så mysigt :) I alla fall, när vi satt där och pratade om allt mellan himmeloch jord så börjar Julia stryka sin hand på mina ben och säger fort;
- Men Filippa! Du måste ju raka benen!

Jag kom inte på vad jag skulle säga till mitt förslag, så jag bara skrattade :)

Men men... Var på stan idag efter skolan med Josefine :) Letade efter en bok som Janne vill ha, men hittade jag den då? Nae... Tanten på Anderssons Bokhandel sa att hitta en bok från -93 är som att hitta en bil från 1903!
Så får försöka hitta den begagnad eller nått :)

En sista sak bara innan jag ska sova...
Jag ska nog göra slut med min mamma!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Säga upp kontakten eller vad menar du? Och varöfr?

2010-10-19 @ 13:56:19
Postat av: Filippa

Svar;

Jaa, av lite privata skäl...

2010-10-19 @ 20:44:38
Postat av: Tom

Äh, man behöver ju inte raka benen. Det är fint á naturelle. Oh well, huvudsaken är ju att man själv trivs. :)

2010-10-19 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0