Njuter till max!

Sitter just nu i köket och njuter av musiken från min nya mobil och ett glas rött :) Det är bara jag och King hemma, så samlar lite energi inför morgondagen :) Även fast det är lördag så ringer klockan vid halv åtta och sen bär det iväg mot Linköping och senare till Åtvidaberg för att kolla på huset :) Mycket spännande :)

Känner mig även väldigt kärleksfull, lyssnar på massa kärlekslåtar och Janne är det enda jag tänker på :) <3
Och ibland undrar jag hur  lilla misslyckade jag, skulle kunna få en sån fin och underbar man som han <3

Men men... Köpte btw en ny bil igår... en ford... Och så sålde vi opeln och renaulten tidigare i veckan... Plus att Janne ska köpa en till calibra :P Så då har vi två :P Han och bilar alltså...
Har räknat ut att vi nu har haft 12 bilar och på söndag kommer troligen den andra calibran hem :P

En annan sak jag har tänkt på ibland är hur allt har en mening...
Att man måste ha genomgått massa jobbiga saker, svek och krossade hjärtan för att nu kunna sitta i köket och njuta för fullt av livet. För ibland känns de 2 åren med Joni bara bortkastat och jag skulle ha gjort slut med han redan efter 3 månader, men så kommer jag på att efter 3 månader med honom hade inte jag lärt känna Janne, och hade jag inte kännt Janne  hade jag inte varit så kär som jag är idag :) Och jag skulle heller inte ha kommit bort hemmifrån men förståndet i någorluna behåll :P
Så de där 2 åren är bara en brakskit i rymden med tanke på alla år som jag och Janne har framför oss :) Så ibland tackar jag Joni lite tyst för mig själv, och tackar mig själv för att jag stannade kvar :)

Nä, nu har jag svamlat färdigt :)
Skriver imorn efter att vi har tittat på huset!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0