Jag erkänner!

Idag tog jag en powernap mitt på lektionen! :O Jag var så trött och seg, och vad gör inte min lärare då? Jo, han sätter på världens mest tråkigaste film! Och vad gör jag då? Jo, jag somnar! Sen vaknade jag när han stängde av, så jag sov väldigt lätt och tittar på klockan och ser att jag dels har sovit en timme, men även att jag är en timme sen till mötet med syven :$ Så lilla jag sprang till syven med svansen  mellan benen och bad om ursäkt, men det gjorde inget :)

Såhär på kvällen har jag och King varit hos Becka och pratat om bland annat håravfall ;) Har även förklarat min kärlek till henne ;) <3

Och imorn är det International Suit-Up, så har tagit fram lite fina kläder som jag ska ha imorn :)

Men men... ska försöka sova snart, klockan ringer imorn med! God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0