Hos Veterinären!

Var ju på smådjurskliniken idag med King och hans haltande tass, och de kom fram till att han hade något ***** Kommer inte ihåg vad det hette, men som en inflamation i benet, inte i leden... För han reagerade när hon klämde på hans armbåge... Och förklaringen till detta var att benen som möts i armbågen eventuellt hade växt olika fort...
Men han fick smärtstillande som han ska ha i 5 dagar nu, och om han fortsätter att halta så får vi komma tillbaka.
För om det försvinner nu så är det inget farligt iaf, så vi får ju hoppas på det bästa!

Igår så hämtade jag ett funktionsmakro från Moderskeppet. Har hämtat det många gånger förut, men har aldrig lyckats få det att funka, men igår! Igår funkade det och jag vet nu hur ajg ska göra för att det ska bli som jag vill! Och här är resultatet;


Då vart jag jätteglad när det funkade tillslut! ;D
Men men... Gubben åker till jobbet nu och vid kl 17 så har jag tvättstuga, den största tvätthögen jag sett! :O Om man bortser från Beckas ;)
Ska försöka göra en ny header också, jag blir ju aldrig nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: Tom

Benen har växt olika fort? Det låter ju väldigt märkligt, har aldrig hört förut. Men alltid lär man sig något nytt. :) Bilden blev ju jättebra!

2010-10-28 @ 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0