Ge mig hennes smärta!

Natten var ju inte speciellt rolig... Tilda hostade hurmycket som helst, och hon grät :( Och jag vaknade och gav henne vatten för att sedan somna och sova ca 1 timme till nästa gång :( Det känns så jobbigt när man inte kan göra något!
Men idag har hon inte hostat så himla mycket, och imorse gick jag ner till apoteket och köpte brus panodil som hon har fått så hennes feber är borta... Men så köpte vi en temp för säkerhetens skull, och  som sagt, febern är borta :)
Men så har i stället Julia hostat som en galning hela dagen :( Men har inte hört något sen hon gick och la sig, så förhoppningsvis får även hon en lugn natt :)

Men nu ska jag försöka sova jag med  :) ska bara ut i köket och "låna" en godisbit ;)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0