Internet gör mig galen -.-

Testade nu att gå in på Windows Explorer och lägga upp bilder, och då funkade det helt plötsligt? Men varför inte i Firefox? Jag fattar inte... Iaf...

Nu är vi hemma, jag, Julia och Tilda :) Det gick bra att hämta dem på Hemgården :) Och de blev så glada när jag sa att vi skulle åka spårvagn, köpa godis och åka buss :D Kul att några tycker det är kul iaf ;)
Och när vi kom hem ville Tilda se på film^^ Och efter 5 minuter såg hon ut såhär :P

Söta Tilda <3

Men men... Janne kommer hem vid 517-tiden :) Och vid kl 18 ska vi äta köttfärsås och makaroner, ovanligt :P
Ska väl väcka Tilda snart, annars kommer hon aldrig somna ikväll :P

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0