Calibra nr. 2!

Janne köpte en till Calibra igår! Och gissa vem som fick den då?! JAG :D Bara körkortet som fattas då :P


Så fin :D
Men men... Var ju och kollade på huset i lördags och jag blev kär! Kommer ihåg att jag sa det om det andra huset med, men det hät huset var helt extremt! Jag bara älskar det! Och jag har en liten känsla i lilltån att vi har stor chans att få det :D
Håller tummarna!

Och så kommer jag ihåg att jag fick en kommentar för länge sedan om att jag skulle visa lite mer bilder på King, och nu har jag lite bilder på mobilen, men de flesta är från i somras som Gabbi har tagit :) Men kan ju visa dem med :)






Han är ju ingen liten valp längre :P Jo, valp, men snarare en KALV! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0