Uppe med tuppen och mensvärk!

I morse vaknade jag och Julia kl 7 -.- Hon var utvilad och jag hade ont :( Så vi tog ett varmt bad och då gick värken över för tillfället, sen när vi var klara så kom den ju tillbaka...
Så jag somnade i soffan, och vaknade vid kl 10 igen... Då var även Tilda uppe. Så vi åt frukost och så gick jag ut med King. Efter det tog jag och Tilda ett bad och har precis kommit upp är ifrån. Så nu dricker jag kaffe :) Inte nog med mensvärk, har fått huvudvärk också -.-
Jag börjar bli lite som Becka, lite hypokondrisk :O Är övertygad om att jag har en hjärntumör eller nått :P

Men men...

Idag ska Janne göra egna köttbullar :) Mums! Sen är det Julias tur att åka med i lastbilen. Så vi får se vad jag och Tilda ska hitta på... Har jag jätteont så stannar vi hemma och bakar, annars går vi över en sväg till becka igen :)

Men nu ska jag ta en cigg, trots huvudvärken.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0