Systerkväll!

Ikväll ska min lillasyster Ofelia sova hos mig, efter mycket om och men :P
Ska bli kul^^ Ska möta henne vid Borgsmokyrkogård och så ska vi gå hem hit :)
Och vi ska köpa pizza och ha det allmänt mysigt!
Just ja! Mötet med hundarna var ju lite som förväntat :P
Rottis vart jättegalen, fast lugnade ner sig när inte Miss Sing var med, så han kanske bara skyddade sin tjej, vem vet? ;) Och med Miss Sing gick det inte alls :P
Hon bara skrek! Öronskärande -.- Men lilla King ville ju bara hälsa och leka, men icke :P

King och Rottis


Tror Ofelia vart lite kär i King :) Han var nog också lite kär, för han grät lite när vi delade på oss :P

Aja... Vid kl 18 ska vi mötas... Fy vad mycket motion King och Jag har fått idag! :O Borde ju nästan vara lite olagligt ;) Men det braiga är ju att vi har haft fint väder idag, hade ju vart jobbigare om det hade regnat!

Men nu måste faktiskt jag gå och kissa! Så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0