Rast

Sitter i skolan nu och har rast. Fick låna Pernillas dator :D Jag vill med ha en sån <3
Så passar på att skriva liter här och sen lyssna på lite musik :)
Idag åker alla barnen hem till mammorna, kommer sakna dem, men ska bli lite skönt att få vila upp sig lite, för till helgen kommer de igen och då blir det att åka till Gotland! Jag har redan lite resfeber! Har ju aldrig varit där, så det ska bli jättekul!
Sen när lektionen börjar igen ska jag fortsätta på min bokrecension (stavas) på engelskan :) Har läst Pojken som kallades Det, fast på engelska :)
Men men, nu kommer alla in igen så ska väl avsluta det här, kanske skriver lite ikväll igen, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0