I natt kommer Tandfén!

Idag tappade Julia sin ena framtand, den i överkäken :) Eller tappade och tappade, Isabelle sparkade ut den!
Men innan ni börjar få massa konstiga tankar, så ska jag berätta varför...

Det var när de hade kommit hem ochvar på väg upp för trappan, som Isabelle gick före Julia, och av någon dum anledning lägger sig Julia ner i trappan...?
Och när Isabelle ska ta ett steg, råkar hon sparka till Julia i munnen, så det var ju inte med flit! Men tanden satt löst, och hon sparkade inte hårt, eftersom Julia inte har några märken runt munnen :P

Det här fick jag höra när jag kom hem :P

Och så fort de har somnat så ska jag se till att Tandfén kommer och lägger en guldpeng under hennes kudde ;)






Men nu ska jag se om de har somnat, och har dem det så ska även jag försöka sova :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0