I hate Mondays!

Ja, idag är det måndag -.- Och jag är i skolan, men mest bara för att motbevisa Janne :P Jag hade skitont i magen igår/natt, vet inte varför?? Eller jo, det vet jag, vi var ensamma utan barn och vi hade älskade Black Tower hemma :P I alla fall... Jag somnade väl runt kl 2 nån gång, och bara kände att jag inte skulle orka gå upp i morse och då sa Janne att jag inte kommer göra det, han tror han känner mig så väl, så när klockan ringde, så var jag duktig och gick upp och tog mig en dusch! Och sen åkte jag till skolan...
Har precis ätit och börjar igen om cirkus 15 min... Sen slutar vi kl 14, så det är inte så långt kvar...

Aja... Nu har jag inget mer att berätta för stunden... Hande tänkt visa er en bild på den fina klänningen som jag fick av Becka för länge sen som jag hade tänkt ha på julafton :) Men det blir närjag kommer hem ;)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0