Hat till lokaltrafiken och buss 117!

Var ju hos tandläkaren i morse, gick bra btw, inga hål :D
Och sen när jag skulle gå till 117 nere vid resecentrum så åker buss-fan ifrån mig! Även fast jag springer!!!
Så det är ju bara och vänta på nästa buss... Den skulle gå kl 8.59, men kommer 5 över 9! Tror ni vi får gå på den då? Nae! Eftersom den är sen, släpper kärring-fan bara av de personerna som ska av, men vi fick inte gå på!!! Så då var det ju bara att vänta på nästa som kom efter 5 minuter...

Ska jag tillägga att det är jävligt kallt ute?! Så nu när jag sitter i skolan har jag hunnit bli en isbit -.-
De andra var på öppet hus hos en annan klass, kommer inte ihåg vilken, så de är inte här men det är ju rast nu så tänker inte gå någonstans! Stannar inne så mycket jag kan...

Och en annan sak som hände i morse var när jag var ute med King... Han hade bajsat så jag plockade upp det, och då bara springer han iväg! Jo, jag höll i honom, men var inte berädd, så tappade taget om kopplet och jag blev så arg! Han tyckte det var jättekul, men han ville inte komma in sen! Så jag stod i 10 minuter och försökte locka in honom -.-

Den här dagen började verkligen inte bra!

Kommentarer
Postat av: Lenita

fyyyy vad surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-25 @ 08:44:43
URL: http://www.prinsessanbananhammock.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0