Fredag :D

Äntligen så är det fredag igen <3 Det är skönt! Alla tjejerna är hemma och Isabelles kompis Elli ska sova här i natt :)
Och imorn ska vi alla till busfabriken :) Har aldrig varit där, så det ska bli intressant :)
Vi har fått schemaändring i skolan, så igår slutade vi kl 15 och idag slutade vi 11.30 :D Och så kommer det förbli, fram tills nästa schemaändring såklart ;)
Var nere på ica förut med tjejerna, och då hittade jag en Twilight bok som jag inte har, Så länge vi båda andas :) Så den köpte jag då :D Kanske ska börja läsa de böckerna nån gång med ;) Även fast jag har sett de tre första filmerna...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Det har inte hänt något nytt, förut att jag och mamma är lite osams igen... Väldigt ovanligt, eller hur? ;)
Men men... Ska ta lite kort imorn på busfabriken, så hamnar de säkert här imorn kväll :)
Så, ni får ha en fortsatt trevlig fredags kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0