Busfabriken!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Det blev inga bilder på busfabriken idag :( Men kul hade vi :D JAg fick vara med och leka, bara för att Janne inte är lika smal och smidig som jag ;) Och jag lyckades vrida om benet! Ajaj blev det, men vadå? Det var fullt med klätterställningar och leksaker överallt! :D Så vem hade tid att ha ont? Inte jag i alla fall! :D Och trötta var vi allihopa när vi kom hem, men det var bara jag som tog en tupplur :P
Nu har Isabelle och Elli åkt iväg till kalaset :) Hoppas de får det roligt :) Det var länge sen jag var på kalas :P Inte så konstigt kanske ;)
Men nu ska jag gå, hej då!

Kommentarer
Postat av: Moster

du får väl ha ett kalas när du fyller år ! med fiskedam och lekar och goda saft drinkar !

2010-11-13 @ 16:37:58
Postat av: Céline

Jag vill väl också till busfabriken :( får kidnappa några barn och åka dit så jag får komma in :O

2010-11-14 @ 15:46:13
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0