Bebis ibland!

När jag sitter här vid datorn, så tror King att han jätteförsiktigt, jättesmidigt och jättelugnt kan krypa upp i mitt knä! Men då ska jag säga er att han är inte jättesmidig, jätteförsiktig och jättelugn!
Det är i alla fall rätt roligt att se honom försöka ;)
Idag höll jag på att försova mig! Hade råkat stänga av klockan när den ringde, så vaknade vid 7 istället för halv 7... Så jag kastade mig upp ur sängen! Åt ingen frukost eftersom jag inte skulle hinna, men hällde i mig kaffet, sprang ut med King och skyndade som en idiot till skolan!
Det var ju bara det att när jag kommer in i klassrummet så är det helt dött. Jag vänder mig om för att kolla på tavlan (tänkte att vi kanske skulle vara någon annanstan) och ser då till min förskräckelse att det står, sovmorgon till kl 10!
Gissa om jag blev vansinnigt galet ledsen!?

Aja... Har fått ändrat schema på torsdagar och fredag... Nu slutar vi kl 15 på torsdagar och 11,30 på fredagar :) Det gillas skarpt!
Nu ska jag rensa min dator lite till!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: G

Så går det när man inte går till skolan, då får man inte veta om man ska ha sovmorgon dagen därpå eller inte ;)

2010-11-11 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0