Aj!

Idag har jag badat tre gånger, sovit två gånger och resterande tiden har jag gått som en zombie och haft allmänt ont :(
Mina värktabletter funkar inte längre, och min varmvattenflaska har King tuggat hål på...
Så imorn ska vi åka och köpa en ny varmvattenflaska, för jag kan inte bosätta mig i badkaret hela dagarna!
Tjejerna fick gå och sova nu, jag har så ont, så jag behöver också sova :(
Men jag lovade dem att inte ha lika ont imorn, så vi kanske kan hitta på något kul.
Vi bakade iaf nu på kvällen och de tyckte det var kul och gott, men de blev misslyckade den här gången också :( Nu vart de knapriga! Undrar vad jag gör för fel...

Aja... ska ta två panodil till och sen somna till en film hade jag tänkt...

Hoppas ni haft en smärtfri dag!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0