10 poäng till mitt lag!

Det jag ska berätta och visa nu är lite gammal, tror det hände i måndags eller i tisdags i skolan...
I alla fall, vi skulle ha matte, men Annika var sjuk, så det var ju bara att försöka jobba på ändå, det kom in en annan mattelärare till oss ibland med...
Men så skulle jag lösa ett tal och jag redan innan visste trodde, att jag inte skulle lyckas lösa, men!
Så gjorde jag det ändå! Utan att kolla facit och utan att behöva räkna om! :D
Så här såg talet och min uträkning ut;
Gissa om jag blev lite stolt över mig själv! Vart jätte taggad och ville bara räkna massa! MEN!!! Detta var det enda tal som jag lyckades lösa -.- Så det var inte lika kul sen :P
Men men... Blir inget Gotland imorn, vi skjuter på det lite grann, men Julia och Tilda kommer ikväll ändå :) <3
Ska bli mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0