SOVA?

Nu ligger jag i alla fall i sängen,  och som de senaste nätterna är jag inte trött... Men vadå? Det är ju lov :)
MEN!!! Imorn ringer klockan 6.30, som ni kanske läst i det förra inlägget så är det mycket som ska hinnas med imorn...
Men det blir väl och se någon film... Vet inte vilken än bara...
Igår såg jag My best friend's girl och den var riktigt bra! Romantisk och rolig... Lite svek och andra saker, men väldigt bra!

Btw, så har Janne fått för sig att vi ska ut och köra i helgen :S Visst, det är ju bra och så, men FAN vad läskigt!
Önskar att jag hade körkortet redan, UTAN att behöva övningsköra ;) Men det går ju tyvärr inte...
Hade en läskig dröm om det härom natten :O
Jag och Janne var vid hans jobb, och så sa han att jag skulle ta bilen och köra till polishuset, åka runt rondellen och sen tillbaka... Inte långt alls! MEN UTAN HONOM! SJÄLV ALLTSÅ! :O
I alla fall så gör jag det, det går bra men när jag kommer till rondellen så hamnar jag helt plötsligt på gångbanan (som i drömmen gick rakt igenom rondellen) och då får jag panik, kör över övergångstället, låtsas som ingenting och åker tillbaka... Sjukt... Sen vaknar jag...

Men nu dör datorn snart, så måste avrunda!
Puss och god natt och god jul påer! :D


Kommentarer
Postat av: Lenita

nu står det för stilla här tycker jag.

2010-12-26 @ 19:49:15
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0