Patetisk eller bara störd i huvudet?

Jag och Janne kollade på dödlig fångst förut. För er som inte vet vad det är så får man följa några båtar med matroser som fiskar kungskrabbor...
I alla fall, så var det ju en kille där som klantigt nog ramlade i vattnet :O
Men de andra killarna fick  upp honom INNAN han hann dö :P Men så berättar de att samma sak hände för länge sen, men då han killen dö... Och han som hade ramlat i vattnetgrät och var helt förstörd när han kom upp, och vad gör jag då?
Jo, jag börjar också gråta! Varför?!
Vet inte... Men Janne såg det inte, för då hade väl han tyckt jag var dum i huvudet eller nått :P

Nu ska jag äta en stor tallrik spenat! Och sen orkar jag städa massa! :D

Kommentarer
Postat av: Lenita

hahah jaaaa ååh guuud TÄNK om han sett det,kan se framför mig,hur han asgarvar!! Fast jag är oxå så där blödig..pinsam!

2010-12-19 @ 19:55:08
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0