Hur ska allt hinnas med?

Imorn är det mycket som jag och Janne ska hinna med! :O
Till och börja med har vi tvättstuga kl 7-12 och emellan maskinbytena ska vi åka och handla all julmat och resten av julklapparna!
Sen på kvällen ska vi hämta tjejerna och jag fick i uppgift att ta hand om skinkan... Så medan den är i ugnen imorn kväll hade jag tänkt ha en filmkväll med Isabelle när småflickorna har lagt sig :) Hade tänkt se Sagan om konungens återkomst :)
Eftersom den ändå går på tv :) På 6:an kl 21 :) Missa den inte!
Sen på själva julafton ska jag först hem till mor och syster och äta lite julfrukost och dela ut julklappar :)
Sen vid två tiden ska vi här hemma äta julmat :) Och lite senare på eftermiddagen kommer Leif hit :)
Och tror inte det kommer hinnas med att blogga något då, men det kommer dagen efter eller så med massa bilder :)
Och så ska jag ha den finaste klänningen i världen;
Ska bara leta upp några strumpyxor, annars kommer det bli kallt!
Men nu ska jag gå och sortera tvätten!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0