HEJ!

Nu är jag tillbaka och har massa att berätta :)
Det har varit rätt fullt upp, och de lediga stunderna på dagarna har jag prioriterat bättre ;)
Julen var i alla fall lyckad!
Tilda fick en spis med massa mat till och den älskar hon! Och Julia fick en griffel/whiteboard talvla :)
Sen så fick de ju massa annat krims-krams med :P Isabelle fick sin efterlängtade MP3 :) Även Alfapet :)
Jag fick min efterlängtade mixer, en STAV-mixer :D Tack älskling <3
Ja, julen blev helt klart lyckad! Har dock inga bilder, känns inte så attraktivt att fota med mobilen, då bilderna inte blir bra :P
Av mamma fick jag handskar och presentkort på akademibokhandeln! :D Och en liten fin julgrupp! <3
Men nog om julen...
Idag hämtade Janne ännu en sån där äckligt stor och tung tv... 32" widescreen som väger as! Tror han inte vill flytta här i från, det vill i alla fall inte jag med TRE huge-tv-apparater och ett soffbord som väger 60+80 kg -.-
Men det bästa av allt är att älskling är ledig ikväll :D
Jaa, har inte så mycket mer att säga just för tillfället faktiskt...
Skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0