Fin?

Vad tycker ni? (klicka på bilden för större bild)
Jag har inte bestämt mig om den är fin eller inte...  Har ju fan ingen fantasi!!! Och är inte så bra med photoshop :/
Aja, vad tycker ni? Ska jag ha den?
I morse kände jag att jag ville vara lite fin så jag tog på mig de här kläderna :D
Och jag måste bara säga att jag älskar dom här jeansen!!!!
Jag fick dom när jag var 14 år tror jag... Och sen när jag blev tjock fick mamma dom, för hon är ju smal som en skrika :P Men sen blev ju jag också smal, så då fick jag tillbaka dom... Men sen tyckte hon att jag hade sönder dom för att det hade spruckit lite vid grenen så då tog hon dom igen... Men så var ju jag hemma hos mamma i torsdags och då krävde jag tillbaka dom! Så det så! Jag får så fin rumpa i dom här jeansen! <3 haha :P
Aja, de är sköna med... Tänkte bara säga det :P
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Lenita

varför får jag ingen snööööööööööööööööö=((

2010-12-05 @ 17:36:43
URL: http://www.prinsessanbananhammock.blogg,se
Postat av: Filippa

för jag kommer inte ihåg din mail-adress o lösen :P

2010-12-05 @ 19:21:35
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Postat av: Tom

Jag förstår att du älskar dom där kläderna. Dom sitter ju jättebra på dig, både byxorna och den gråa toppen/tshirten! Bilden är fin, men tänkte du ha den här i toppen på sidan? Jag tycker den du har nu är helschysst.

2010-12-06 @ 21:31:17
Postat av: mammabecka

Jag saknar dig....... min vän...... tomt utan dig.... :(

2011-01-02 @ 03:25:43
URL: http://mammabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0