Aj, fy och åter aj!

Har varit lite tjurig på sista tiden... Eller jaa, de två senaste dagarna i alla fall, och det fick jag ju reda på i natt varför...
Tant röd kom på besök som alltid en gång i månaden! Och de braiga värktabletterna som jag annars har tagit då är inte så braiga längre! Så var tvungen att ta TVÅ varma bad mitt i natten! Kom på ett bra knep så det inte skulle låta så mycket :) Men sen i morse när Janne åkte och lämnade tjejerna, åkte han även till ÖB och köpte en värmedyna till mig! Han är ju bara för bäst! <3 Så för tillfället har jag inte ont :)
Sen så har jag två killar här som inte vet vart sängen ligger ;)
Nu har Stora Killen gått och lagt sig och snart ska Lilla Killen få mat så ska vi gå ut. Får passa på när jag inte har ont :)
I och med mensen vart det ju ingen skola idag, hade jag inte fått värmedynan hade dagen varit förstörd!
Men nu ska jag dra! Puss hej

Kommentarer
Postat av: Lenita

ååh guuu vad snällt!!!förresten!Kan du göra så det snöar i bloggen =) kram

2010-12-03 @ 20:24:01
URL: http://www.prinsessanbananhammock.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0