Utgång!

Igår hade vi kräftskiva hemma hos oss :) Det var jag, Janne, Josefine, Jeanette, Micke, Carro, Ludde, Baggi och såklart bästa Becka :) Sen vart det utgång till Cromwell :) Och kors i taket! Jag dansade :O Det gjorde Janne med :P <3
Och vet ni?! :O Jag fick ett ragg! :O Han var jätte trevlig, men ni skulle sett hans min när jag sa att jag var förlovad och allt xD Tyckte nästan lite synd om honom :P
Men men.. Sen när klockan var 3 så stängde dom och vi GICK till McLongas vid stockholmsrondellen :) Sen tog vi taxi hem :)
Vi kom i säng vid 5 5,30 nån gång och vaknade vid 10 -.-' Så jag gick hem till Becka och lämnade hennes dricka som hon hade kvar i kylen och så åt vi fläskfilé och ris med brun sås :) Mums.
Och när jag kom hem så städade jag lite och Janne ligger och sover... Ska ju till Gbg sen så han behöver sova lite mer :)

Ska väl gå och lägga mig brevid Janne sen ett tag när jag inte orkar sitta vid datorn mer :P

Men om jag ska sammanfatta gårdagen så får den 10* av 5* ;)

Puss och hej <3
Btw, bilder kommer när backa har skickat dom till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0