Trasig mobil :(

Igår fick ju självklart King tag i min mobil och började tugga på den... Först såg jag bara att det var tuggmärken på baksidan, men nyss såg jag med att hela knappsatsen är söndertuggad :S Knapparna funkar fortfarande, men de har blivit "touch-knappar", det räcker alltså med att bara lägga tummen på så reagerar telefonen :P Inte riktigt vad jag ville ha kanske :P
Så nu håller jag på och tömmer hela telefonen på all media, så ska jag återgå till min gamla hederliga stenålders nokia :) Nokia brukar hålla i alla väder ;) Men tror dock inte att den skulle klara av en tuggomgång med King, men jag får väl lära mig att hålla reda på mina saker ;)

Man måste ställa om sig så mycket när man skaffar valp, speciellt om den är stor... Måste t.ex. skjuta in stolarna efter oss varje gång, annars klättrar han upp och välter allt på bordet, och vi är ju alla medvetna om det, men det är lite svårt att komma ihåg tills det är försent :/

Aja... Jag är nite arg på honom, men måste erkänna att jag är irriterad, men har ju bara mig själv att skylla!

Nu är Janne, King och Kim ute i verkstaden och vi brudar ska hålla ställningarna här hemma. Vi ska ner till affären lite senare med :) Och sen när De kommit hem ska vi äta och sen ska vi ut i skogen igen :)
Det blir kul^^

Nu är jag röksugen och ska gå ut och röka (Gud, vilken dålig förebild jag är) och så ska jag byta mobil!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0