They will not control us

Vart tidig uppgång idag -.-' King hade kissat inne och Janne bad min moppa medan han gick ut med honom, och sen kunde jag inte somna om :P
Så nu har Janne åkt till verkstaden med King för att slipa bort rosten på saaben... Den kommer bli så fin :)

Så ska jag dammsuga och göra det fint idag efter helgens fest :P Och sen vid kl tolv ska jag och Josefine ner på stan :) Man måste ju passa på när man är både barn och hundledig :D
På stan ska jag kolla på lite fotoalbum och läsglasögon åt Leif :P

Sen senare i eftermiddag ska jag och Janne köra en dator hem till gubben, och allt som kommer hända utöver det, har jag ingen aning om än :P

Men men...
Har nu iaf plockat bort löshåret... Vart så trassligt :( Så det är bara att vänta på att mitt egna hår växer sig långt :)

Jag hade tänkt bjuda på en bild, men vet inte vad jag ska ta, har ju inte blivit några nya sen King åt upp min andra mobil :P
Men kan bjuda på en bild på Janne och barnen som jag tog i fotostudion i höstas :)



Men nu ska jag börja städa här lite :)
Vad ska ni göra idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0