Man ska inte alltid lita på vad tidningarna skriver!

Nu sitter jag ensam i köket och lyssnar på ELO :) Har läst tidningen också, Janne köpte expressen och hade med sig Extra hem med... Så har läst tre tidningar idag :P Vi får ju hem Folkbladet på morgonen med :P
Och i Folkbladet så stod det att Svininfuensavaccinet kan orsaka sömnsjuka! :O Men de är ju inte riktigt 100 på det (de kan ju fråga 118 100 xD ) Men Finland har tydligen slutat vaccinera mot det nu fram tills man får veta om det är sant eller inte... Dock fortsätter Sverige med att vaccinera... Jag vaccinerade mig ju, och jag blir inte ett dugg förvånad om det skulle vara så att vaccinet skulle orsaka sömnsjuka eller något annat, eftersom det togs fram så fort... Alla som vaccinerade sig kanske dör om 10 år, vem vet?
Aja, forskningen skulle upp på Europa-nivå så vi får väl se vad IQ 150 människorna kommer fram till... Jag har då inte drabbats av någon sömnsjuka iaf. Jag är född trött xD

Läste även om att Mona Sahlin känner sig sviken och lite hit och dit för att nån annan S kille hade stuckit till USA igår... Vilka problem de har :)

Och ett glas vin till maten kan orsaka bröstcancer... medan andra forskare säger att ett glas vin om dagen är bra för hjärtat och reumatism... Men jag kommer ändå dö i cancer så kan dricka mitt vin imorn ändå :)

Sitter ju som sagt och lyssnar på ELO, och så kom det en jättefin låt, Don't walk away... Och det är ju kärlek den handlar om, men så av någon dum anledning så började jag tänka på Mormor :'( Min älskadde Mormor som dog för snart 9 år sedan, hon fyllde 60 i år...
"Don't walk away, don't say goodbye"
Jag fick ju aldrig säga hej då, var inte beredd!
Hon hade varit ett svin mot mamma när hon var liten, men hon var ändå min älskade Mormor som var mitt allt!
Skulle ge vad som helst för att få träffa henne en sista gång!
Jag har en skyddsängel som sitter på min axel och jag vet att det är Mormor <3

Saknar dig mer än du tror <3

Kommentarer
Postat av: Johannes

Enligt tidningarna så är ju tamigfan allt dödligt!

Och det är det säkert -i för stora mängder!

(Snart så förbjuder de väl diväteoxid)



Så drick alkohol, rök tobak, knulla skiten ur någon, ät fet mat -Men gör det med måtta och sunt förnuft!

2010-08-27 @ 18:14:47
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0