Jobb... Eller inte...

Skulle ha jobbat idag, men kunde fan inte sova i natt :O Och när jag väl somnade någon gång vid 2 så sov jag inte länge innan jag vaknade av mensvärk -.-' Så jag pallade verkligen inte... Så eter att ha ringt och sjukanmält mig la jag mig igen, och somnade en liten stund på morgonen...
Så stannade hemma idag...
Janne och Tilda åkte och handlade nyss och jag har sorterat tvätten som ska tvättas nu kl 12...

I morse drömde jag att mamma dog :S Det var fan läskigt :S

Men men... Idag blir det bara att ta det lugnt...
Är helt off idag känner jag...

Vart inget roligt inlägg det här... Kanske gör ett nytt försök ikväll.

Take care!

Kommentarer
Postat av: JOEL!

tja fan vad gulliga ni är! (Håller koll på er i klassen fortfarande) <3

2010-08-18 @ 09:36:46
URL: http://www.kyss47.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0