Jaha...?

hela dagen har både jag och Janne kännt att vi lika gärna kan gå och lägga oss... Hur segt som helst! :O Men vi sov faktiskt ett tag på dagen :) Sen åkte vi ut till verkstaden och fixade lite... Vi var tvugna att lista ut vad vi skulle göra med den fasansfulla, blåa påsen, men det är fixat nu :)

Sen vart det Maclongas och en hamburgare, och sen kom vi hem... Regningt och jävligt...
Så nu har vi badat och ätit kvällsmat och nu ska de sova, Janne ska läsa saga... Julia ska följa med Janne i lastbilen imorn, så det är bara jag, Tilda och King hemma och så kommer Carro och är barnvakt ett tag då jag ska till min jobbcoach...

Nä, nu skiter jag i det här, har ont i huvudet...

Kraam på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0