Fullmånen ger mig dåliga vibbar till mitt vänstra knä!

Vad har hänt idag då?
Tjejerna väckte mig vid halv nio, så jag gick upp och gav dem frukost och lite så :) Janne fick sova till halv elva, han behöver sova eftersom han kommer hem vid tre tiden nästan varje natt!
Så när han vaknat klädde vi alla på oss och åkte och handlade snus :P Och mjöllk och lite sånt...
Sen åt vi blodpudding till lunch, tjejernas favorit :)
Och efter det åkte Janne och hämtade Isabelle ooch sen åkte han till jobbet...

Sen vid fyra tiden ringde Becka, så hon, Krille och barnen kom upp och fikade^^ Mycket trevligt :) Så imorn ska jag och mina barn upp till henne och fika ;) Inte mer än räätt ;) Haha!
Sen kom även Josefine och resten av kvällen gick förbi ganska smärtfritt.

Nu ligger jag i sängen, ska spela lite Mahjong iinnan jag ska sova :P
Sen ringer klockan halv sju imorn -.-
Ska till jobbcoachen imorn med! Glöm nu inte det Filippa!!!

Puss och god natt <3

Kommentarer
Postat av: lina

Vilka är becka o krille? hade också barn i samma ålder eller? Gemensamma eller bonusbarn som du?

2010-08-24 @ 23:14:16
Postat av: Filippa

Svar till Lina;

Det är en kompis :) Hennes äldsta dotter är 3 tror jag...? och tvillingarna är 2 :) Och Krille är den äldsta flickans pappa :)

2010-08-25 @ 07:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0