Forrest Gump


I'm not a smart man, but I know what love is...

Kvällen har spenderats med Forrest Gump, en av mina favoritfilmer! Och som vanligt börjar jag få lite tårar i ögonen när han står vid Jennys gravsten </3

Men innan det så skulle jag göra i ordning en smoothie, dock har vi ingen mixer, så jag använde elvispen! Gick det bra då?
Nae... Det gick ju tillslut, men det hade vart mycket enklare om jag haft en mixer :) Så jag ringde till Janne och sa att vi måste införskaffa en mixer och det bums!
Han "råkade" missuppfatta vad jag sa, så visst, han ska köpa en mortel till mig -.-'
Han håller jämt på och dummar sig, och ni som känner honom, förstår vad jag menar ;)

Hade tänkt att se Grease också, men vet inte om jag orkar det :( Och som sagt, hade inte tänkt dö imorn, så jag hinner se den en annan gång :)

King har fått sista kissen nu, så ska gå och lägga mig snart, ska bara borsta tänderna och lite sånt först :)
Sen ska jag ringa Janne och säga god natt :)

Ni får sova så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0