Det är nu som livet är mitt...

... Jag har fått en stund här på jorden...
Och nu börjar mitt tålamod på allt ta slut -.-' Denna dag kan vi stryka...
Inte bara med att jag inte sovit något i natt, jag har haft mensvärk hela dagen och så har det varit hur varmt som helst!
Så om jag hör någon av tjejerna tjuta en gång till, går jag och hänger mig...

Njae, kanske inte, men ni fattar... Enda anledningen till att jag är uppe, är för att tjejerna ska sova länge imorn och för att King ska få sista kissen lite senare...

På tal om tålamod...
Sitter och väljer ut vilka låtar jag ska ha på min begravning :)
Det finns så många fina sånger :D
Nu kanske ni tycker att jag är knäpp, men då har ni fel^^
Eftersom jag är död då så kan jag ju inte välja själv hur allt ska vara, så då kan jag lika gärna bestämma det då, så är det bara för mina ungjävlar att göra som jag säger ;)

Jag vill ha låtarna;
  • Härlig är jorden
  • Gabriellas sång
  • Show must go on
Show must go on ska spelas i slutet...
Resten får barnen bestämma :)

Jag är inte rädd för döden för min egen del, utan det som skrämmer är att den tar de mest älskade vid fel tillfälle...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken härlig blogg! :)

2010-08-12 @ 22:45:58
URL: http://sofiesjodin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Bra låtar! :) Jag har en fråga bara som jag undrar, jag har läst din blogg länge.. men hade inte du en annan kille förut? Som var lite yngre? Varför tog det slut mellan er? Och hur reagerade din familj när du blev tillsammans med din nuvarande kille? Och har du och barnens mamma träffats? Har ni någon kontakt..



Jag är själv tillsammans med en kille som är mycket äldre än mig och får bara skit!

2010-08-13 @ 09:45:34
Postat av: Filippa

Svar till Jennie;

Jo, jag var tillsammans med en yngre kille förut, Joni, Jannes lillebror :P

Han dumpade mig för att jag tog hans "energi"...

Min mamma vart galen när jag berättade att jag och Janne var tillsammans, men då packade jag mina saker och flyttade hem till janne :)

Ett tag efter det var det mycket bråk mellan mig och mamma, men nu är det lugnt... Hon gillar det fortfarande inte, men vi kan prata om andra saker utan att bråka :)



Det känns piss när andra ska hålla på och klaga över det val man själv har gjort... Har inget råd till dig, förutom att kanske flytta till honom, men jag vet ju inte riktigt din situation, så det kanske inte är ett alternativ? :)

2010-08-13 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0